Συχνες ερωτησεις

Με ποιον τρόπο μπορεί να γίνει η πληρωμή μίας παραγγελίας;

Παρακαλούμε ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε πλήρως για τους τρόπους πληρωμής.

Σε πόσες μέρες θα λάβω την παραγγελία μου από τη στιγμή που θα την καταχωρήσω;

Η παραγγελία σας εκτελείται και αποστέλλεται την ημέρα της καταχώρησης ή την επόμενη εργάσιμη. Η παράδοση για αποστολές εντός Ελλάδος (εφόσον όλα τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα) γίνεται εντός 3 – 5 εργάσιμων ημερών ανάλογα με την περιοχή σας. Η παράδοση για αποστολές εκτός Ελλάδος είναι 3 – 7 εργάσιμες ημέρες. Οι παραπάνω χρόνοι είναι ενδεικτικοί, αφορούν εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες) και μπορούν να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Πώς θα ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει καταγραφεί;

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, σας αποστέλλεται e-mail με τον κωδικό της παραγγελίας. Εάν δεν λάβετε το e-mail, ελέγξτε το φάκελο spam ή junk mail αλλιώς επικοινωνήστε μαζί μας στο 2810 824 111 ή στείλετε e-mail στο info@bagshats.gr

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου είναι ελαττωματικό;

Όλα τα προϊόντα ελέγχονται πριν την αποστολή από το τμήμα ελέγχου. Παρ’ όλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα, ενημερώστε μας άμεσα με e-mail στο info@bagshats.gr, αναφέροντας τα στοιχεία σας και επισυνάπτοντας φωτογραφίες του προϊόντος στην κατάσταση που το παραλάβατε. Θα υπάρξει τηλεφωνική ενημέρωση για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσετε

Θα ήθελα να επιστρέψω μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία μου

Παρακαλούμε ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε πλήρως για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας μας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για ακύρωση παραγγελίας καλέστε το συντομότερο δυνατό στο 2810 824 111 και συνδεθείτε με το ηλεκτρονικό κατάστημα αναφέροντας το όνομά σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Δεν μπορεί να γίνει online ακύρωση από το λογαριασμό σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας